Витрини, на които стои само надпис “до – 50%”. Липсващи период на намалението и обхванатите от него групи стоки. С такива нарушения започват кампаниите за отстъпки на артикулите от есенно-зимните и по-стари колекции преди настъпването на пролетта. Това (ВИЖ ТУК) писа по-рано днес XNEWS с въпросителното зъглавие “Реални ли са пролетните намаления?”.
Веднага може да се направи аналогия, че пролетните, летните, есенните и зимните намаления наподобяват предизборните обещания. “Шефе, свършихме ли с промоцията, за да намаляме цените”, попитала продавачката, гласи този не вече толкова нов виц. Политическите “промоции”, които ни отправяха, отправят ни и ще ни отправят, засега не са ни оправили по правилния начин. И ако на цигарите има надписи с размер една трета от опаковката “Пушенето убива!”, какво и с какъв размер трябва да бъде написано на Народното събрание, на Министерски съвет и на други места? Това ще стане ясно след 2 април, когато обещаваните промоции ще са приключили до следващия предизборен цикъл.
Народе, внимавай с намаленията, за да не се окаже, че си цакан с топла бира и със студени кебапчета!
Автор: Развигор Разколников
PS: Напишете вашия коментар за рубрика “Voices” и изпратете на имейл:xnewsbg@gmail.com, очакваме да чуем вашия глас. Това, което ви вълнува вас, ни касае и нас!
Оставете Коментар