Община Димитровград търси здравен медиатор

0

Община Димитровград открива процедура за прием на документи от кандидати за заемането на длъжност “здравен медиатор” в град Меричлери на пълно работно време.

Описание на длъжността:

1. Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги;

2. Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване;

3. Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата;

4. Подпомагане при попълване на различни документи;

5. Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура;

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите ТУК.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1. Завършено средно образование ;

2. Принадлежност към местна уязвима етническа общност;

3. Познаване на здравните и социални проблеми на общността;

4. Владеене на езика на общността;

5. Комуникативни умения;

6. Компютърна грамотност (MS Word, Internet);

Необходими документи за кандидатстване:

1. Заявление за кандидатстване (по образец) ;

2. Автобиография ( по образец) ;

3. Копие от диплома за завършено средно образование ;

4. Мотивационно писмо;

5. Декларация по образец №1

6. Декларация по образец №2

Образец на Заявление, Автобиография и Декларации могат да се получат в общинска администрация, Център за информация и услуги на граждани, гише № 1 „Деловодство” или да се изтеглят от сайта на Община Димитровград, раздел „Кариери”, Обявления за конкурси – виж ТУК

Срок и място на подаване на документите:

Кандидатите подават Заявление до Кмета на Община Димитровград заедно с документите, изисквани съгласно обявата за длъжността.

Документите се подават:

· в запечатан, непрозрачен плик, който е надписан с: трите имена на кандидата; позицията, за която кандидатства; телефон за връзка.

· лично, чрез пълномощник, или по куриер (валидна е датата на получаване);

· в Общинска администрация, гр. Димитровград 6400, бул. „Г.С. Раковски” № 15, партерен етаж, Център за информация и услуги на граждани, гише № 1 „Деловодство”;

· всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.

Краен срок за подаване на документите: 14.02.2025 г.

Начин на провеждане на подбора(в рамките на един ден):

Всяко постъпило заявление за участие в подбора, в рамките на обявения срок, се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Димитровград. Подборът протича в два етапа:

Първи етап – оценка на подадените документи – проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.

До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не сa представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати.

Провеждането на интервюто се организира от председателя на комисията, под формата на събеседване. Задават се едни и същи въпроси на всички кандидати, като се избягва дискриминацията и търсенето на информация, която няма нищо общо с изискванията на длъжността. След провеждането на интервюто, комисията изготвя протокол. На база получените резултати се изготвя списък на кандидатите в низходящ ред.

С одобрения кандидат се сключва трудов договор, съгласно изискванията на Кодекса на труда, със срок за изпитване в полза на работодателя.

Дата, час и място на провеждане на подбора ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

За допълнителна информация – тел. 0391 68 299, отдел „Хуманитарни дейности”, Община Димитровград;

 

Сподели

Оставете коментар

Предишна публикация:
Заловиха обирджията на офис за бързи кредити
Заловиха обирджията на офис за бързи кредити

Румен Радев: Правителството трябва да работи за националния интерес
Румен Радев: Правителството трябва да работи за националния интерес

Затвори