Близо 50% от младите българи запознати с Метавселената

0

Близо 50% от младите българи са запознати с Метавселената, сочи първото проучване на тази тема в България. За своята 20-та годишнина All Channels Group подарява на пазара изследване за това как българските потребители гледат на променящия се свят.

Над 65% от поколенията Z и Millennials в България очакват от Метавселената да им предложи преживявания, които не биха имали в реалния свят. Близо 40% от запитаните очакват тя да навлезе в живота в следващите 3 години.

Старско

След две години живот във виртуални срещи, налагането на Метавселената, като естествена еволюция на социалните медии изглежда въпрос на време, коментира управителят на фирмата Александър Дурчев.
В рамките на онлайн конференцията „Видима, Невидима, Промяна.“ бяха разгледани и други теми, част от проучването: Устойчиво пробуждане (Net Zero, ESG и българите); Нищо лично, просто данни? (Лоялни потребители vs. лоялни към потребителите марки); Welcome to the jungle (Да разбием няколко основополагащи мита за дигиталните комуникации в България).

Устойчиво пробуждане
70% от всички поколения смятат, че са добре информирани по темата за опазване на околната среда или са запознати с по-значимите елементи от нея. Всички поколения правят едва 4 дейности в тази посока. В същото време 47% казват, че за тях е важно продуктите и услугите, които избират, да опазват околната среда, но едва 21% го правят редовно. Средно 70% от българите са позитивно настроени към компании, които произвеждат продукти или организират кампании, насочени към намаляване на вредите върху околната среда, но смятат че бизнесът има още много какво да направи в тази посока.

Нищо лично, просто данни?
60,7% от потребителите твърдят, че се притесняват за данните, които предоставят. 11,5 % от българите заявяват, че не биха предоставили лични данни. Генерално българите не разбират ползата, която биха имали, ако споделят данни – за тях не са достатъчно ценни. Затова и не са особено чувствителни към темата. Те обаче, си дават ясна сметка как в общи линии действа дигиталният маркетинг. 58,3% от всички респонденти заявяват, че компаниите събират данни, за да показват реклама след това.

Welcome to the jungle
Преживяваме ренесанс на общностите. Мнението на други потребители онлайн е един от най- важните елементи, влияещи на взимането на решение за ангажираност с бранд и покупка на продукт. Добрата новина е, че над 80% от българите са готови да дадат подобна препоръка, когато са имали позитивно потребителско преживяване.

Оставете Коментар

Предишна публикация:
Окончателно: Пачелиев 25 г. в затвора за убийството на фелдшера от Орешник
Окончателно: Пачелиев 25 г. в затвора за убийството на фелдшера от Орешник

Спряха хасковлия с 5,6 кг марихуана в резервната гума
Спряха хасковлия с 5,6 кг марихуана в резервната гума

Затвори